Обмін та повернення

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  • Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;
  • Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;
  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

 УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари що зазначені в Законі «Про захист прав споживачів». Ознайомитись з цим переліком можна за посиланням.

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо в період гарантійного терміну були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну за умови:

  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари що зазначені в Законі «Про захист прав споживачів». Ознайомитись з цим переліком можна за посиланням.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
  2. Зателефонувати нам за телефоном +38 (063) 252-64-81 або +38 (098) 014-48-95 та оформити заявку на повернення товару.
  3. Надішліть товар, за адресою відправника. Адреса вказана в товарно-транспортній накладній, яку Вам видавали при отриманні товару.
  4. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару


ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
  2. Зателефонувати нам за телефоном +38 (063) 252-64-81 або +38 (098) 014-48-95 та оформити заявку на повернення товару.
  3. Надішліть товар, за адресою відправника. Адреса вказана в товарно-транспортній накладній, яку Вам видавали при отриманні товару.
  4. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту отримання товару.


КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:

  • На банківську картку
  • Через платіжну систему, якою ви сплачували онлайн на сайті


ХТО СПЛАЧУЄ ЗА ДОСТАВКУ?

Повернення та обмін товару належної якості відбувається за рахунок покупця та перевізником "Нова пошта".
Повернення та обмін товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця(магазину) та перевізником "Нова пошта".